Photo by Melody

Cut Flowers and Floral Design: THE GPS 7 - The Glorified Potting Shed!

Communities > Forums > Cut Flowers and Floral Design
bookmark
Forum: Cut Flowers and Floral DesignReplies: 61, Views: 290
Add to Bookmarks
-
AuthorContent
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 12, 2009
1:19 PM

Post #7266440

Well, we came from here.. the GPS 6!

http://davesgarden.com/community/forums/t/1046430/

So tell us more about that fancy glorified potting shed you got there RED!

'Bout this time of year I have trumpet vines clammering up and down my GPS...

Guess one day soon Im gonna have to peel them of and head for the craft room and make more wreaths. Be about my last of wreath material for the Fall season.

Thumbnail by BLOSSOMBUDDY
Click the image for an enlarged view.

bigred
Ashdown, AR
(Zone 8a)

November 12, 2009
1:30 PM

Post #7266473

Thanks BB

here's my new $8.00 potting shed hub's just built me last week. Now I don't have to chase shade in hot weather or run for the hills when it rains. Who-Hoo!

Peggy

Thumbnail by bigred
Click the image for an enlarged view.

BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 12, 2009
1:37 PM

Post #7266498

I like it! I like it!

I think I would have to put a little into it to handle a yankee snow load, but I like it!

Thumbnail by BLOSSOMBUDDY
Click the image for an enlarged view.

BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 12, 2009
1:39 PM

Post #7266505

Oh, fergot ta tell ya, I got the brella fer free!

Yup, thats the viranda!
haighr
Hagerstown, MD
(Zone 6a)

November 12, 2009
1:43 PM

Post #7266521

Hey that is a nice set up Red, I need something to keep the rain off me as well, will keep that in mind. We have a kinda lean to that I could use but it holds the mower and chipper and gas cans and then we do have a shed but Steve uses that as a woodworking barn, - I have my potting table but no shelter from the elements, now I may have a new woodworking project for Steve :-)
bigred
Ashdown, AR
(Zone 8a)

November 12, 2009
1:51 PM

Post #7266553

I can stand in the greenhouse early of the season but by March around noon even if though it's not heated,the sun hit's it and you have to get out. Some days even the big exhaust fan doesn't help much because it's up high and I'm down low.

I don't know why he built it so tall. Guess he's just use to building out building tall so he can get tractor and trackhoe under them.

I even have a space to park my Gator to the far right.

Anyway you look at it,I'm happy to have it.

P
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 12, 2009
2:41 PM

Post #7266695

Hi Haighr! Glad you could come. I just came from the cafe and gus was showing off her herbs. That was a very nice formal garden she had... ooooh, speaking of herbs.. I have to catch up with a few later on today.. so will be listing more. Heres the herb link...

http://davesgarden.com/community/forums/t/1022424/#new

----------------------------------------------------------------

Heres the link to the cafe if anyone wants to go back there for a cuppa!

http://davesgarden.com/community/forums/t/1049924/#new

Now I know Red probably has not been to the cafe, so Red, its customary that you bring a table arrangement there and we will introduce you to the others.

Ya'll have to know Red and I go waaaaaay back! Like beyond the woodshed and the outhouse waaay back!

So Red, the hoops by the viranda, thats my hopefully to get covered in plastic one day GH. Been using it for a trellis and chicken pen so far. But maybe next year... time will tell. We put the tool shed in it...that's where the chickens used to be as I am kicking them out to the other barn and making way for the plants. Thats where my hanging maters were.

Oh and dont forget the new thread.. Redneck garden art!

http://davesgarden.com/community/forums/t/1055336/

C'mon down!

So whatcha got going on in that thar GPS Red?
bigred
Ashdown, AR
(Zone 8a)

November 12, 2009
2:56 PM

Post #7266746

Big pile of compost under the black plastic to the left...to left,bench of potting mix supplies,taller bench for potting. The trash cans are full of vermucilite and perlite. Just have chair and tub tossed up on benches to keep wind from blowing plastic over stuff I don't want to get wet...bales peat(very heavy if wet)extra growers bags of vermuc.and perlite.

Barring any really bad weather next week,I'll give her,her maiden voyage and pot up hellebores for next springs green pack sales.

P
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 12, 2009
5:08 PM

Post #7267167

Well, I had to dismantle the viranda.. with winter coming.. there aint no way I could let it stand for the cold season. I am in the process of putting up some better crib fencing around the sitting area and will have my veggies climb on it in 2010. Got some more privee fence to add too. Need to steal some lattice...

God, I gotta get me a shoe bag! Im just itchen to try planting me one of them up! Hang that on the privy fence and have herbs dangle-hanging out of it! Now thats red-neck! Been kicking myself for tossing the old bag ever since I heard of this idea!

One draw back on my GPS is I dont have enough room for potting soil so hopefully when I get the other hooper up and covered I can bring a pallet in there.

Hellbores eh? ...nuther one I never tried...bet the deer would have a field day on them too huh? That is if I planted them under me old oak tree out by Goliath in the woods?
haighr
Hagerstown, MD
(Zone 6a)

November 12, 2009
5:21 PM

Post #7267219

I have hellebores and the deer don't bother them at all and we have lots of deer around. I have a pic somewhere of mine blooming in the February snow.
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 12, 2009
5:57 PM

Post #7267333

Ok, hellebores chat...

http://davesgarden.com/community/forums/t/1055619/

-----------------------------------------------------
bigred
Ashdown, AR
(Zone 8a)

November 12, 2009
6:20 PM

Post #7267413

Oh Good Grief! Ok,ok...I'm going...LOL
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 12, 2009
6:26 PM

Post #7267440

Well whenya come back, check this out.. thats where I got the shoe bag idear! LOL!

http://davesgarden.com/community/forums/t/1035301/#new

Ok, now I reallllly gotta go cut them trumpet vines!
mqiq77
Danielsville, GA
(Zone 7b)

November 12, 2009
8:23 PM

Post #7267881

Glad you updated to: GPS7. Mike
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 12, 2009
8:51 PM

Post #7267956

Sometimes ya'll gotta boot me in the hinny to get a new chapter going! LOL!

So whats up in your potting shed Mike?
mqiq77
Danielsville, GA
(Zone 7b)

November 13, 2009
12:24 AM

Post #7268573

I am so far behind, I can't see the end.Every time I need to consitrate on plants, other things pop up. Bumber
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 13, 2009
1:52 AM

Post #7268813

Sound like me, I keep slamming my tail in the door when I go out! But we must presevere!

On ward... and get the plants up ward!
bigred
Ashdown, AR
(Zone 8a)

November 13, 2009
12:04 PM

Post #7269576

same here...Iwas already behind because of rain and extra family living with us for 4 months and now it seems like everytime I get on a roll ,I have to stop and go do something else. This week has been one of those. Monday was housecleaning,laundry,bill paying and put the trash out day,Tuesday was fitness class,when I got back hub's says"we gotta go to WM and catch that turkey sale"of course when you go to do one thing it turns into half a dz. Wed. garden club meeting at local Mex. rest then off to do our wildflower project which took longer than we scheduled and all I wanted to do was nap after a big lunch, yesterday was fitness class again and I had gotten up at 2:30 am so I wasn't fit for more than water the GH and plants inside before I faded...today and tomorrow doing a yard sale with friend...hopefully I'll get to finish my mowing the yard before Monday's forecast of rain...Arrrgggghhhh!!!

Garden club working our street corner this passed Wed.

This message was edited Nov 13, 2009 6:06 AM

Thumbnail by bigred
Click the image for an enlarged view.

BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 13, 2009
2:51 PM

Post #7270022

Well I wont go into all the gory details here.. yano, 11 horses, a dog, a hubby, someone is always whining they need something and then its the usual housekeeping, grass mowering and GH stuff.. My tail is so swellen from slamming it in the door when I greet it Im gonna use it for a berm the next time it floods. I swear I cant remember the last time I had a good hot soaking bath...mustabeen a week ago... PU! But the barns, pasture and paddocks are clean anyway.

Well, Ima going to clean house... see yas later!
bigred
Ashdown, AR
(Zone 8a)

November 14, 2009
12:18 PM

Post #7272887

EUW! You haven't had a bath in a week?! EUW!*BEG*(he-he)
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 14, 2009
1:48 PM

Post #7273016

Wull it WAS a SATURDATY nite yano!
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 17, 2009
4:26 AM

Post #7281360

Ok, bathtime over, back to work...

I potted up some seed for some miniature ornamental peppers.. I am probably gonna be late for it to bloom for Christmas, that is if it gets that big without damping off or something before then... but o'well, giving it a whirl! The peppers are purple, red, white and green all on the same plant as I recall. And oh ouch, I did not realize it but when I was skinning one of the dried peppers for seed that the oil had got into my hands and a few minutes later I rubbed my eye and oh ey-yi-yiiiii! that hurt! Dang lil peppers are hot! Man, if you do them, DONT DO THAT!

Speaking of peppers, my sweet green bell plants are still going strong and its about one month now since I brought them in the laundryroom in the house. They have lost very few leaves. Although I pruned them a little the other day so they could get more light. The pansys in most of their pots are doing well, so so... some have died. I think I overwatered them last week.

Got a flat of new subzero pansys today and a heck of a bargain from Leo. He gave me about 30 mums.. I caught him on his cleanup day and he was giving them away free and if they did not go he was gonna toss them. I told him, load up my truck. SO he did and now I have some huge bushel basket size mums to poke in the garden and hope they come back next year!

Packed up some echinecea seed.

Earlier today I checked the annuals in the GPS and the petunias were definetily hurting and dying back. The snaps were going great guns yet as were the dusty millers, alyssums, the marigolds and some dianthus and violas. Oh and the pansys too that I got earlier this fall which I think I need to devise a way to protect them for winter even though they are in the GPS. Those did not say if they were subzero tolerant like the new ones today.

Thumbnail by BLOSSOMBUDDY
Click the image for an enlarged view.

bigred
Ashdown, AR
(Zone 8a)

November 17, 2009
10:53 AM

Post #7281776

Well, Delbert Dumbutt...doncha know better than to wipe your eyes when your handling hot peppers?

I had to dose my pansies,snaps and violas w/ systemic because the blasted snails were really starting to hit them bad. It was the only thing I had handy. I'd have to make a 60-70 mile round trip to nearest garden center for anything else but so far the systemic has held them at bay.Can't use slug and snail bait because my cat wanders around in the GH.

Now the stinking fireants are moving into potted plants for the winter, out on the nursery display and the pots are up on benches...ARGH!
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 17, 2009
12:10 PM

Post #7281869

Thats what I am worried about on the pots I brought into the house are ants.. so far so good. No one is crawling around. I have gotten an occasional gnat and have hit them with spray Sevin. I pity you on the FIRE ants though.. least mine are not them!

I dint realize them dang peppers would do that! They were DRY for peteys sake! LOL! Silly me, and that burned my eye for about a good 15 minutes even while rinsing it with cold water. YE-OUCH! BUt I see clearly now!

Well today I am gonna toss some echineacea out to the meadow and disect some pumpkins for the seed. Not sure what all after.. I have a pile of to does to hit.
haighr
Hagerstown, MD
(Zone 6a)

November 17, 2009
7:22 PM

Post #7283208

What a big boo boo BB! Dry or not them thangs will burn you mighty fine. Bet your eyesight is really "sharp" now.
Yikes fire ants that is as bad as the pepper in the eye. You both are on fire these days.
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 18, 2009
7:46 AM

Post #7285546

LOL!!! And where are ya'll lerning that thar fine inglish girlfriend??? Youbeen hanging out with the redneck gardeners? If so, shoe us yer red...green stuff thar will ya! And then ya'll come back heyar ya heyar! Har har har har!

(PS _ I got terri tied up in a tree in the cafe! heheheh! )
mqiq77
Danielsville, GA
(Zone 7b)

November 18, 2009
9:00 PM

Post #7287184

LOL, you larn it by rollin on the ground, "rabbit dancing", whilee tryen tget them little critters to kuit bittin.Thats whare it com from. Mike
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 18, 2009
11:40 PM

Post #7287710

LOL! Wull, im jes huked on fawn-x!
C
U
N
DA
Ray-ed
Nek
Grrr-din
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 19, 2009
6:33 PM

Post #7290131

Well, enough of that silly humor, I am transplanting the pansys from the pepper pots to #300s and am gonna fill them with dirt half way up, poke a few Deltas in there and then put wood chips on top to winnter them Will see how that goes.

I brought in a few potted mums to the livingroom.. they have not bloomed yet and were in containers all summer. They appear to have a great rootsystem so I am thinking maybe I will transplant them later to the garden, but for now, will enjoy them in the house.

I need to deadhead some of the annuals in the GPS On the list are marigolds and alyssum.

Need to find some bricks for the rose cones and need to cleanout the rough around the roses to put the cones down soon.

Thumbnail by BLOSSOMBUDDY
Click the image for an enlarged view.

bigred
Ashdown, AR
(Zone 8a)

November 20, 2009
11:00 AM

Post #7292161

Woo-Hoo! My last seed order came in yesterday. I've been rolling in my new seed packets...Weeee! Is it spring yet?

Peggy
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 20, 2009
5:16 PM

Post #7292943

Dreamer.. I got snow predicted for next week. Best get the dang LP ordered...

The Deltas in the GPS perked up even though I forgot to water them yesterday and they got preeetty dang cold last night. Guess thats what they were hungry for.. abuse, cold and to get out of the pepper pots! LOL!

SOZ, whatcha sowing?

Im eating...heres my peppers from the peppers in the laundryroom.. YUM!

Thumbnail by BLOSSOMBUDDY
Click the image for an enlarged view.

bigred
Ashdown, AR
(Zone 8a)

November 20, 2009
6:38 PM

Post #7293133

Not sewing until mid-Dec. Just playing in my seeds and dreaming of spring.
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 20, 2009
6:41 PM

Post #7293136

Happy as a pig in pig swill eh?!
bigred
Ashdown, AR
(Zone 8a)

November 20, 2009
6:44 PM

Post #7293144

or as my dearly departed Momma always said"Happier than a dead pig in the sunshine"...and I don know why...I always thought a dead pig in sunshine would bloat and stink...LOL
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 20, 2009
10:41 PM

Post #7293875

i rest my case!

Soz...are ya gonna tell er what!
haighr
Hagerstown, MD
(Zone 6a)

November 21, 2009
12:42 AM

Post #7294299

Too soon to dream of spring her Peggy and BB, just contemplating the winter ahead and then what - hope we have a spring for a change!
bigred
Ashdown, AR
(Zone 8a)

November 21, 2009
10:41 AM

Post #7295597

I don wanna contemplate spring...WAH! "They" say we're in for another ice storm this year. Geesh,the ice storm of 2000 was enough to last me a life time.WAH!

BB,
you asked for it:
Amethystea caerulea Turquoise(can't find pix but descrp.sounded great for cuts)
Delphinium nudicaule,Fox,red delph.I'll probably kill them but I gotta try
Delph. zalil,yellow...ditto as with the red
Dodecatheon meadia Goliath,large flowered Shooting Star
Edraianthus tenuifolius,Grassy Bells..saw this one on Annie's Annuals
Erinus alpinus,Fairy Foxgloves
Gomphrena Fireworks,even wholesale,these weren't cheap
Impatiens,Envoy Mix
Impatiens Peach Butterfly
Lonas inodora Goldrush/Yellow ageratum
Mimosa pudica,Sensetive fern aka Touch-me-not
Oenothera kunthiana,Glowing Magenta
Petunia"
Aladdin Neon
Aladdin Orange
Aladdin Yellow
Sophistica Lime Bicolor
Primula x tommasinii You and Me Mix
Prunella grandiflora Bella Deep Rose
Salvia jurisicii
Torenia
Suzy Wong
Lemon Drop
Clown Plum
Clown Violet
Vinca
First Kiss Blueberry
Santa Fe
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 21, 2009
1:29 PM

Post #7295771

oOOoo.. just a short list I c!!! LOL!

What kinda vinca? Im looking fer a specific on.. gotta have a pic though to see if its the one I am lookinf for. One Im looking for got big white and green leaves.. about the size of half dollars.. well maybe a dollar with inflation>...
bigred
Ashdown, AR
(Zone 8a)

November 21, 2009
1:47 PM

Post #7295802

I'm not done. That's just from one catalog.

That's annual vinca aka periwinkles

BB,I'm done with sases...want my leftovers? needs some gourds?(birdhouse and bushel)and loffa sponge)
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 21, 2009
1:51 PM

Post #7295811

Sure! I like your leftovers!!!

No pic of the periwinkle?? dang!
bigred
Ashdown, AR
(Zone 8a)

November 21, 2009
3:05 PM

Post #7295957

Geesh,your making me work for it today...ain't cha

First Kiss Blueberry
http://www.swallowtailgardenseeds.com/annuals/vinca.html

Running back for Santa Fe...Run-run-pant-pant...BAM...Ouch...door frame...that's gonna leave a mark


Run-run-pant-pant-sweat-sweat! Hope you know CPR. Aughta be 'shame of yerself...running an old lady.

Santa Fe
http://www.burpee.com/product/annual flowers/vinca/vinca santa fe - 1pkt (50 seeds).do

This message was edited Nov 21, 2009 9:11 AM
amorecuore
Ft Lauderdale, FL
(Zone 10a)

November 21, 2009
3:27 PM

Post #7296035

Vinca "First Kiss Blueberry" is an excellent choice Patty. It's coloration is pretty unique for annual vincas. I haven't grown "Santa Fe", but it sure does look nice. The "Pacifica Series" is excellent also as the plants stay a bit more compact and hold up great in weather. The "Cora Series" plants tend to be taller and wider, but are still very upright. I prune the "Cora Series" plants every couple of weeks down here to keep them more compact. They can easily get to 18-24" wide if you let them. I've had some reseed themselves down here, but I'm not sure whether they would do that in cooler areas. Another one I just love is Vinca "Nirvana Cascade Pink Splash". I don't think it can be grown from seed unfortunately. I ordered a few of them from http://www.gardencrossings.com back in 2007.

It seems that the largest selection of vinca seeds are available from http://www.parkseed.com, http://www.swallowtailgardens.com and http://www.seedman.com. Blossom, If you're interested in seeing what "First Kiss Blueberry" looks like you can see photos of it on Park Seeds website. I don't have any photos of it because I grew it in 2007 and didn't have a digital camera back then.

Jon
amorecuore
Ft Lauderdale, FL
(Zone 10a)

November 21, 2009
3:30 PM

Post #7296043

Ooops. It's http://www.swallowtailgardenseeds.com.
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 21, 2009
4:15 PM

Post #7296194

LOL! Hey patty, hup 2-3-4 Watch out for that flipping door! Dang pilates, gotta keep her moving! Gotta make her work off those green peppers.. yakity yak, door talks back!

Jon, the vinca I am looking for is pretty hardy, but I dont know when it kills itself! LOL! Im gonna have to go back to that resturant and see if I cant take a photo if-n its still alive!.. (...oh soooo tempting to snatch a cutting! LOL!) Well anywhozy, I think its a vinca.. its some viney purdy thing any way! Its in some outdoor planters and beds...
amorecuore
Ft Lauderdale, FL
(Zone 10a)

November 21, 2009
4:26 PM

Post #7296222

You must be referring to the perennial ground cover vinca you see up North??? The Vinca Patty, and myself are referring to is the tropical vinca/periwinkle that would be grown as an annual in zones 9 and lower. I was wondering why I never see any of it up North. I thought perhaps it doesn't grow up North, but it obviously does. I see Cornell University trial garden pictures of it and it looked fine all summer in Zone 5.

Jon
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 21, 2009
4:48 PM

Post #7296299

no its definetely not tropical!
bigred
Ashdown, AR
(Zone 8a)

November 21, 2009
5:00 PM

Post #7296345

trying again
http://www.highcountrygardens.com/catalog/product/98255/
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 21, 2009
5:15 PM

Post #7296405

Nope, high country is not it... its pretty though! Maybe its not a vinca.. I am not sure. so I am searching vines...
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 21, 2009
5:26 PM

Post #7296444

This is close, but no cigar...

http://davesgarden.com/guides/pf/go/66928/

The one I am looking for is just a shade different... mabe it is not a vinca? I dont know.
bigred
Ashdown, AR
(Zone 8a)

November 22, 2009
11:27 AM

Post #7299001

yup...a vinca. I bought "Illumination" 2-3 yrs ago and killed every bit of it
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 22, 2009
6:25 PM

Post #7300062

Marderer.. ther ya go again...ya gots ta qwit using them thar plants fer target prak-tiz! Want milk with that serial?

Well the mums is in. Boy and duty.. thank you Leo as I jump fer joy! Those had some nice roots started in them so its looking hopefull they will return on me next year.

I am totally baffled on what that vine could be if not a vinca.. any clue?
bigred
Ashdown, AR
(Zone 8a)

November 22, 2009
7:09 PM

Post #7300179

It IS a VINCA
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 22, 2009
7:59 PM

Post #7300317

Well, it dont look like nun in plantfiles...
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 29, 2009
10:37 PM

Post #7319502

Well,RED,I just gotta thank you so much again for sending me all them thar seed that you did! You are going to keep me busy for days as I catagorize them and sort through them and mark the calender for planting times and all that glorious stuff! Our food pantry will thank you as well when we get all the yummies planted and harvested and donated to them! I know the good Lord will take a lichen to ya!

I will do this while listening to that new redneck radio you sent me...it was attatched to the bottom of the HILLBY OSCAR!! That was rail nas!

So far I got the mysterious bulbs seperated and planted... and made two piles.. one for food seed and the rest for purdies! If things go well, the purdies will make bunches and get gave to shut-ins next yar so they can enjoy some flaurs!

Ok, well... I gotta move my plump lil bottom to the kitchen whar I have them seed paks all waiting for me to dive right in!

We really appreciate yer leftovers! You have made more than one person very happy I am sure in all this! SO lets git r dun!

Sort sort sort.. mark mark mark..






Oh shuks, I gotta wind that thar radio up again... yano, I really appreciate that thing.. no commercials! Its also rail nas cuz it dont use no legtricalty! But poor old ZEB, he keeps lossing his head in thar! LOL!



BIONK! Thar it goes again... back later!





Wind, wind wind, sort,







BOINK!

Thumbnail by BLOSSOMBUDDY
Click the image for an enlarged view.

BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 29, 2009
11:34 PM

Post #7319635

Meanwhile back in the GPS, found this blooming thing!

... and a few others!

This message was edited Nov 29, 2009 5:38 PM

Thumbnail by BLOSSOMBUDDY
Click the image for an enlarged view.

BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 29, 2009
11:41 PM

Post #7319655

And this.. check out the lil blue thing in back! Man thats a sweet petunia too!

Thumbnail by BLOSSOMBUDDY
Click the image for an enlarged view.

BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 29, 2009
11:46 PM

Post #7319664

Most true blue volunteer I have seen! Hope she leaves something for me in the spring! I like her size, and that color to me is to die for!

Thumbnail by BLOSSOMBUDDY
Click the image for an enlarged view.

BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 29, 2009
11:53 PM

Post #7319688

a pair of snaps!



That reminds me, I have to wind that thing up again...back to the kitchen.. sort sort sort!

Thumbnail by BLOSSOMBUDDY
Click the image for an enlarged view.

bigred
Ashdown, AR
(Zone 8a)

November 30, 2009
11:09 AM

Post #7321010

well put a dab of superglue on ole Zeb's neck
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

November 30, 2009
12:39 PM

Post #7321144

********grin*******!!!!


you tryin to tell me ta stick um???!! Like put im in is place??



I think its more funyer the way he is truthfully!!

But that would fixum! But if I stuck him, he couldnt.. well, yuno...


...lose his...Aw fergit it.. I love it da way it is!




Just puts a new spin on the werd "heyad" if-n ya get my drift!


Oh RED, MERRY CHRISTMAS!!! Looks like its gonna be a JOLLY ONE!
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

December 4, 2009
8:34 PM

Post #7335420

Well so much for jolly today.. it got below freezing last night and this afternoon.. there are still patches of ice hither and yon. Fairwell to Autumn!
BLOSSOMBUDDY

(Zone 5a)

December 10, 2009
4:45 PM

Post #7355454

Well, hope every one has their calenders marked for planting dates for 2010! We are officially into winter here..

SNOW! WIND, RAIN, and snow again!

Sooo.. we are moving into the GPS 8

here...

http://davesgarden.com/community/forums/t/1061926/

and will be bouncing back and forth to the plants in the house...here!

http://davesgarden.com/community/forums/t/1061641/

Or where-ever!!

Thumbnail by BLOSSOMBUDDY
Click the image for an enlarged view.

You cannot post until you register and login.


Other Cut Flowers and Floral Design Threads you might be interested in:

SubjectThread StarterRepliesLast Post
Welcome to the Cut Flowers and Floral Design Forum dave 40 Apr 24, 2008 2:40 PM
Starting us off Wvdaisy 36 Apr 24, 2007 9:24 PM
My Tropical displays. celt33040 8 Apr 23, 2007 12:26 PM
Articles and tips about processing cut flowers.... gemini_sage 23 Aug 7, 2012 4:11 AM
Vases Lenjo 83 Jul 31, 2008 2:11 PM


We recommend Firefox
Overwhelmed? There's a lot to see here. Try starting at our homepage.

[ Home | About | Advertise | Media Kit | Mission | Featured Companies | Submit an Article | Terms of Use | Tour | Rules | Privacy Policy | Contact Us ]

Back to the top

Copyright © 2000-2014 Dave's Garden, an Internet Brands company. All Rights Reserved.
 

Hope for America