2008 2nd Annual Fall ORVG RU

Cincinnati, OH(Zone 6b)

The first Fall RU was started and hosted last year by jazzpunkin as an end of Summer Celebration/Picnic.
Low key and definitely more Food oriented than our Spring Plant-a-thons.
It was so much fun we did it again.

This year hosted by Joycet and her DH.
Perfect weather,
Perfect setting (even after the brutal windstorm damage from a few weekends ago),
Perfect Time to kick back and gab.

Here's Joycet's new Sun Garden.... moved plant by plant this summer.....

Thumbnail by henryr10
Cincinnati, OH(Zone 6b)

Here's (l-r) My SO Robyn, DustyDS, daylilydaddy and taynors.

This was dl daddy's first RU and in fact the first time he'd met most of us.
Definitely won't be the last.

Ric

Thumbnail by henryr10
Cincinnati, OH(Zone 6b)

Here's the Food prep taking place.
ALWAYS a big deal w/ us...
So many Great Cooks!
Homemade pickled beets and eggs, sauerkraut, REAL Baked Beans to name a few and TONS of Desert!

Daylily_ohio facing the camera....
Her Mother talking to DustyDS
Joycet in Pink.
defoecat to her left.... her DH to joycet's right
Joycet's DH was the Grillmeister

Thumbnail by henryr10
Cincinnati, OH(Zone 6b)

daylilydaddy, DustyDS blowing him a kiss (don't ask...lol!) taynors and
defoecat (fresh from the Prizer Point KY RU) in the back.

Thumbnail by henryr10
Cincinnati, OH(Zone 6b)

joycet and her beautiful Ragmop...

Thumbnail by henryr10
Cincinnati, OH(Zone 6b)

Who's eyes exactly match DustyDS's

Thumbnail by henryr10
Cincinnati, OH(Zone 6b)

The best part of ANY RU.... kickin' back and .........

Thumbnail by henryr10
Newark, OH(Zone 5b)

Ric - would you photoshop that grimace off my face! What a grump! LOL Wonder what I was concentrating so hard on just putting my shirt on the chair? LOLOL

Cincinnati, OH(Zone 6b)

LOL!
Grumpy you ain't!

After dinner we headed for the outhouse.......

Thumbnail by henryr10
Cincinnati, OH(Zone 6b)

A Dangerous Trip as many wild predators lay in wait.....

Thumbnail by henryr10
Cincinnati, OH(Zone 6b)

This poor stallion didn't survive the trip.......

Giant Dachshunds ..... Legend or Reality?

This message was edited Sep 27, 2008 11:31 PM

Thumbnail by henryr10
Cincinnati, OH(Zone 6b)

Luckily we had the 'Dog Whisperer' w/ us when we were attacked by a Tribe of Cayenne

Thumbnail by henryr10
Sugar Valley, GA(Zone 7b)

ROFLLLLLLLLLLLLLLL......

and my meager offering....

Thumbnail by DustyDS
Sugar Valley, GA(Zone 7b)

Mother H and Jules

Thumbnail by DustyDS
Sugar Valley, GA(Zone 7b)

Da Big Bro on da Grill

Thumbnail by DustyDS
none of ur business, OK(Zone 5b)

LOLLLLLLL
Ric to funny
ok haven't gotten to get pics of mine up hopefully tonight or tomorrow
got to get mulch laid ugh
good shot of Jules and her mom Dusty :)

Sugar Valley, GA(Zone 7b)

Thanks Sue.. That one is mighty special to me...:-)

Cincinnati, OH(Zone 6b)

Great shots Dusty!
I have a bunch more to upload but wanted to see what else was out there first.
Plus it's work on the room time! LOL!

Ric

Sugar Valley, GA(Zone 7b)

Meager Bro... LOL I wish you would airbrush those wrinkles off me... LOL

I KNOW I'm old, but good grief!! Skeery!!

none of ur business, OK(Zone 5b)

well not getting much done here blah

Newark, OH(Zone 5b)

Oh, such a good time! We're sorry to have missed it. Howie's been really sick with a bad, wet cough. Even if we could have swung another long drive so close to the KYRU, he's not in any shape to do anything. And I guarantee y'all would want to give him about a 20' berth! LOL

Franklin, OH(Zone 6a)

I shot a few, but enjoyed the time too much to have a camera in front of my face!!

Thumbnail by joycet
Franklin, OH(Zone 6a)

Do you think Sue forgot her deoderant?

Thumbnail by joycet
Franklin, OH(Zone 6a)

Bonnie, Wayne and Joel by the butt rock...

Thumbnail by joycet
Franklin, OH(Zone 6a)

That was it for me. Lucky I got that many!

Newark, OH(Zone 5b)

Cookie, is that your giant pole barn/garage? Oh, how I envy you!

none of ur business, OK(Zone 5b)

ROFLLLLL
hmm i was wondering that myself Joyce !! :P NOT . LOL

Franklin, OH(Zone 6a)

Yes...no...well, it belongs to the family....that's Bill and me...but I don't have a key to it....what's up with that????? All the sons do!!!!!

This message was edited Sep 28, 2008 4:31 PM

Cincinnati, OH(Zone 6b)

Oh the Barns are FULL of hidden treasures!
Robyn's more a car buff than I and Bill gave us the grand tour.

OK actually we weren't going to the Outhouse in that picture.
We took a hike over to Bertie's place.

That's Bertie in white... Jazz seemed to have turned around in every shot I have..... hmmmm...shy?

Thumbnail by henryr10
Cincinnati, OH(Zone 6b)

Here's the end of the Trail

Thumbnail by henryr10
Cincinnati, OH(Zone 6b)

Bertie's lovely Pond Area!
Remember less than 2 weeks ago this was whacked hard by Ike (as was Joyce's place)

Thumbnail by henryr10
Cincinnati, OH(Zone 6b)

Bertie catching us some Dinner!

Thumbnail by henryr10
Cincinnati, OH(Zone 6b)

The head waters

Thumbnail by henryr10
Cincinnati, OH(Zone 6b)

The Stream

Thumbnail by henryr10
Cincinnati, OH(Zone 6b)

Here's Jazzpunkin talking to Bertie's Grandson....
also Bertie, Robyn, Joyce and Defoe hiding under the tree

Thumbnail by henryr10
Cincinnati, OH(Zone 6b)

Jules and her Lovely Mother Betty, Dusty, Joel and Bill hung out at the house.

Thumbnail by henryr10
Newark, OH(Zone 5b)

Oh, I want a stream! That's beautiful. Hey, what are the red flowers in that one picture? Monarda?
http://davesgarden.com/community/forums/fp.php?pid=5615290


This message was edited Sep 29, 2008 9:08 PM

Cincinnati, OH(Zone 6b)

Betty taught us to make 'Frog Bellies' from Stonecrop Sedum leaves.

Thumbnail by henryr10
Cincinnati, OH(Zone 6b)

As we were breaking camp George broke out his pack of Ead's Seeds to share..
Here's Joyce, George and Bonnie

Thumbnail by henryr10
Pleasureville, KY(Zone 6a)

Oh, I missed the demo on making frog's bellies. I want a step by step tutorial----Jules, ya gotta do that here.

Post a Reply to this Thread

Please or register to post.

Upload Images to your reply

    You may upload up to 5 images
    BACK TO TOP