Photo by Melody
Guess what time it is? It's time for the DG County Fair! Now in it's sixth year, enter your blue-ribbon photos or mouth-watering recipes for a chance to win a gift subscription! Click here here to get all the details, dates and entry rules.

Comments regarding Thyme After Thyme

Click here to return to Thyme After Thyme's listing.

You are viewing only negative comments

  Feedback History and Summary  
11 positives
No neutrals
1 negative

Comments:

RatingAuthorContent
Negative Bev4
(3 reviews)
On May 11, 2012, Bev4 Roswell, GA wrote:

Although the plants arrived quickly & in very good condition, I cannot recommend using this nursery unless money is no object & you are not concerned with the final amount your credit card will be billed. I ordered 5 plants that were listed as $8 each, the on-line invoice indicated they were $8 each. The site did indicate that they charge handling plus actual shipping, and the shipping fee was something I thought might vary a bit.

However, when the plants arrived, a handwritten invoice had been tucked in with them that indicated that instead of $8 per plant, I had been charged $12 each. Shipping & handling fees were exactly as the on-line invoice stated. The web site STILL indicates the plants are $8 each. I sent an e-mail asking for a refund of the $20 difference and received this abrupt reply:

As it says on our website prices are subject to change and the website has not been fully updated for 2012 and the current pricing of that plant this year is $12. Your hand written bill reflected the change. Thanks, Heather @Thyme After Thyme

I did not see anywhere on the web site that the plant prices could change, until I went back and looked and found a little blurb on the "About Us" page. On this page, it also said they would contact you if the price changed -- no one contacted me about the price discrepancy.

I am very disappointed in the way they run their web site. What on-line seller doesn't update their prices? I cannot imagine Amazon arbitrarily changing the price of something I ordered & then just billing me whatever they wanted.

If you are going to order from them, I would suggest at least calling (although you'll get a machine) and trying to talk to someone to see what the actual prices really are. The plants are lovely, but I would have only ordered 3 if I had known how much they really cost.


On May 11, 2012, Thyme After Thyme responded with:

"On May 14, 2012 1:57 PM, Thyme After Thyme responded with:

Hi,

We’ve reviewed your comments and think you have a good point about the difference in plant price – a refund for the whole $20.00 will be cheerfully refunded via U.S. Mail this week. Happily, the online portion of our business has been growing like gangbusters, but we’ve obviously missed updating that plant price for 2012 while we were busy filling orders. We are reviewing the catalog for accuracy and will correct any discrepancies if they are discovered. While we expected a few growing pains, we certainly did not intend to pass them on to any of our much-appreciated customers.

Please accept our apologies for the unexpected price change – we hope you’ll try our business again in the future and find us exactly to your liking. –Sally Barksdale, owner.

PS – the increase in business means we are in the field more than we are in the office most days. This week we had some technical delays while our lines were being upgraded, so the answering machine took a few extra calls. We’re open 7 days a week and try to answer as many calls “in person” as we can – anyone who leaves a message has their calls returned. "



We recommend Firefox
Overwhelmed? There's a lot to see here. Try starting at our homepage.

[ Home | About | Advertise | Media Kit | Mission | Featured Companies | Submit an Article | Terms of Use | Tour | Rules | Privacy Policy | Contact Us ]

Back to the top

Copyright © 2000-2014 Dave's Garden, an Internet Brands company. All Rights Reserved.
 

Hope for America