Photo by Melody
Our 19th Annual Photo Contest is now open for entries. You can submit your best images HERE

Comments regarding SeedsNow.com

Click here to return to SeedsNow.com's listing.

You are viewing only negative comments

  Feedback History and Summary  
160 positives
2 neutrals
6 negatives

Comments:

RatingAuthorContent
Negative bsalaz
(1 review)
On Jul 29, 2018, bsalaz Murray, UT (Zone 6a) wrote:

This is my first time ever posting a review on DG. I try to find positive things about any bad situation, but after trying to fix the problem with the company for over 3 months, i feel that posting this review is necessary. I ordered almost $100 of seeds from this company and the shipping was decent. However, I ordered 7 different varieties of potatoes, and half of the varieties were replaced with other varieties some of which were types that I REALLY didn't want. But I figured that I could still plant them and make it work. When I opened the bags that they came in, the potatoes were so overly sprouted that the sprouts were as thick as a thumb and over 2 feet long! The seed parts were all rotted, shriveled and mushy. Also, the Pandora striped eggplant seeds that i ordered never germinated. I sent the company an email and Chris called me back a few days later but I was at work so I couldn't answer. I tried calling Chris back several times but he never answered my calls or responded to my voicemails. I called the company's general customer service line several times and left more voicemails each time. I then sent several emails and still no response. I finally gave up reaching out to them and I had to buy replacement product from another company which are growing fantastically. If it was only a loss of a few dollars, I wouldn't really care, but the potato seed was pretty expensive and I am so frustrated with their lack of response. Apparently Seeds Now, has no desire to make this right.

Negative Relaxyo
(1 review)
On Jun 1, 2017, Relaxyo wrote:

Cancelling my current order and will NOT be ordering anything else from this company after learning they participate in anti-GMO fear mongering. I will NOT support any xenophobic and scientifically illiterate companies such as this.

Negative pproductsnogood
(2 reviews)
On Mar 12, 2017, pproductsnogood Bristol, VA wrote:

I order several packs of seeds from Seeds Now. I planted my seeds indoors in seed starter soil. The room temperature was around 70 degrees. I carefully keep them water/moist. A couple of the cauliflower and cabbage seeds FINALLY came up, but NONE of the other seeds came up. Needless to say, I WILL NOT be ordering NO MORE seeds from SEEDS NOW.
A VERY UNHAPPY CUSTOMER !!!

Negative MoTzu
(1 review)
On Oct 18, 2015, MoTzu Buena Park, CA wrote:

First off, I'll say the seeds are pretty good. They have a great selection, including seeds that are unique or hard to find.
There are some seeds that are much harder to get growing, but overall, a fairly high percentage do grow.

Their shipping, on the other hand, is not great. I live less than 100 miles from their shipping location and can't seem to get the seeds in under 8 days, if at all. (My last shipment traveled 5,700 miles before reaching me). Occasionally they have sent me incorrect items, and though they said they would send the correct items, I never did receive those. Nor did I receive any follow up when I asked about them.

I would have left a neutral review here, but I'm just a little bothered by trying to leave a review on THEIR site. I've attempted to leave a 4-star, then a 3-star review on their site, but they seem to block those. I went through a confirmation process, yet those reviews were deleted. I have to assume this was done in an attempt to keep their review scores high.

If you do NOT have a negative experience with them, and they are able to properly fulfill your items, by all means, keep on purchasing from them.


On Oct 18, 2015, SeedsNow.com responded with:

"On Oct 19, 2015 9:35 AM, SeedsNow.com responded with:

We're really sorry to hear about the shipping issue with your purchase. The sad part is that once we drop off packages to USPS they are completely out of our control. I promise this kind of experience hardly ever happens. We are going to contact USPS immediately to try and figure out why this happened to your package.

Can you please send us an email to [email protected] and let us know which items you didn't receive? We want to make sure you get exactly what you ordered.

Thank you,

http://www.SeedsNow.com"


Negative seamripper
(1 review)
On May 24, 2014, seamripper Houston, TX wrote:

I placed an order on the 15th for about $15.00 worth of seeds. My computer's auto address fill in put my old address which I could have sworn was deleted. I was so excited to order my seeds I didn't think twice since I order online all the time and never have an address issues. Anyway, it was my error for not checking, I admit that. My issue is in their lack of customer service. I have called 6 times, left 4 voicemails, send 2 emails and 2 public FB posts. Not a single response. I see them posting all the time and commenting on other people's posts but they are ignoring mine. If there is a live person there, they are choosing to not help me. I have already called USPS, my local PO, and gone to my old address, which has since been torn down. USPS keeps telling me to check back the company I ordered from. I can't get anyone to call back! So I just threw away $15.00 for nothing.

Negative tomtara
(1 review)
On Feb 27, 2014, tomtara Pittsburgh, PA wrote:

I placed an order and one of the items I received was incorrect. I called the number provided on their website a couple of times, but I keep getting a message that no one is available and to leave a message. The second time I called I left a message, but no one ever got back to me and this was well over a week ago. I also sent them an email and again no response.


Overwhelmed? There's a lot to see here. Try starting at our homepage.

[ Home | About | Advertise | Media Kit | Mission | Tour | Contact Us ]

Back to the top


 

Hope for America